Ingrossu costumi da bagno persunalizati - Benvenuti à persunalizà i costumi da bagno in anticipu benvenuti à cumprà costumi da bagno in anticipu

Avemu trovu chì da ghjorni fà, Alcuni di i nostri clienti cercanu di ghjunghje à i costumi di bagnu, anu bisognu à impurtà novi ècostumi da bagno di marca calda, È venenu cù diverse marche di lussu, cum'è GUCCI, LV, Dior, Chanel, Fendi, Versace, Burber.

È alcuni di i nostri clienti provanu à persunalizà a so propria spiaggia cù logu, iè, credemu chì u Covid-19 serà uccisu in ghjorni, cusì avemu principiatu ucostumi da bagnopersunalizazione è pre-vendita à l'ingrossu.

Cum'è una donna bra maker, pudemu furnisce u vostru mercatu cù i reggiseni ghjusti chì vulete, custom your market women bra, mandateci u vostru disignu o l'imaghjini, pudemu prudce à voi, prezzu grossista, cù altu travagliu handmade.We furnite logu serviziu persunalizatu, persunalizà u vostru logu, sentite liberu di fà cuntatta ci.

Semu pronti à furnisce questi vestiti di nuoto,

Attenzione:Xinzi Rain hè una donna di vestiti OEM / ODM in lingerie.Semu una fabbrica, vendemu in grandezza, vendemu in vendita in u prezzu di vendita diretta di fabbrica, a persunalizazione hè accettata è accolta.

In più, sè vo vulete piglià una mostra, simu felici di spedinu quellu à voi, ma avete da pagà u costu di spedizione.

Grazie, Se vulete fà un ordine per a vostra attività, per a vostra tenda in linea o offline, simu u fabricatore ghjustu, sentite liberu di sfinisce a vostra dumandaè cuntattateci!


Tempu di Postu: 12-Jan-2022