Vente à l'ingrossu 2021 di fitness è bracciale di yoga di sport cross senza cuciture

Breve descrizzione:

2021 Reggiseno da yoga per fitness per donna ad alto impatto Top senza cuciture reggiseno da yoga sportivo in croce rosa arancione
Feature:
Traspirante, Sostenibile, Reversibile, Plus Size, QUICK DRY, Antibatterica, Anti-UV, Anti-Static, Traspirante, Stretch in Four-Way, Anti-Odore, Traspirante, Sostenibile, Plus Size, QUICK DRY, Anti-Static
Materiale: Nylon / Poliester / Spandex
Tipu di pruduttu: bra
imballaggio:
ACCETTA L'IMBALLAGGIO OEM
Logo: u logo di u reggisenu di e donne persunalizatu è u logo di u reggisenu sportivu accettatu, benvenutu à cuntattateci per i dettagli
Prufessiunale di Bra Prufessiunale Xinzi Rain Fornite cù u serviziu persunalizatu di reggiseno espertu: Biancheria intima per donna Custom, reggisenu per donna Ingrossu, ancu retail retail, Biancheria intima di alta qualità.ci concentremu nantu à u reggiseno di taglia grande, lingerie sexy, biancheria intima senza cuciture, reggiseno sportivo, reggiseno push up, costumi da bagno.


Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

H3b3a4096ed104db6944e69c78966843eh
H558c0311739844ffad15f422803e2a7f0

Reggiseno di yoga fitness 2021, top senza cuciture, reggiseno di yoga sportivo croce posteriore
Reggiseno donna su misura, reggiseno donna all'ingrosso, reggiseno donna al dettaglio, servizio su biancheria intima di alta qualità su misura. Servizio personalizzato di reggiseno femminile di fabbricante cinese, ci concentriamo su reggiseno di taglia grande, lingerie sexy, biancheria intima senza cuciture, reggiseno sportivo, reggiseno push up, costumi da bagno.
Materiale di cotone Paisley, Elegante è di classe, Morbido è cunfortuDopu u lavatu, a nostra biancheria intima ùn si sbiadisce è ùn si deforma, a nostra ricerca di u scopu: durevole, elegante, còmode.

Hdf6a79b7c1f344b3be67ce6da93ac810m

Ùn ricumandemu micca i reggiseni fatti à misura s'è vo site incinta, allattate, pruvate à perdiri pesu, o ancora ricuperate da una recente chirurgia di u pettu.Principalmente, questu hè in ogni mumentu quandu i vostri petti sò in mezu à un cambiamentu di taglia o forma.Per una cosa, i brass customizati tipicamente piglianu uni pochi di settimane per fà.Ùn pudete micca aspittà un adattamentu perfettu se e vostre misurazioni anu cambiatu da u tempu chì ghjunghje.

Sapete ciò chì vulete è cumu ti piace.Facemu ancu noi, cusì preparate per avè a megliu sperienza di compra di lingerie MAI.Accessorize a vostra fiducia cù stili di biancheria seducente, costumi da bagno, taglia grande, vestiti sexy è costumi di Halloween, perchè quandu vi sentite bè, tutti sentenu l'amore.
Capacità di pruduzzione: Xinzi Rain Co., Ltd. hà focu annantu à i reggiseni di e donne per anni, è a squadra di vendita è a squadra di produzzione sò in u stessu locu, cusì chì u calendariu di produzzione, u prucessu è l'effettu ponu esse più puntuali, usendu ritratti, Registrate video o video chat in linea è mandate à i clienti, in modu chì i clienti ponu capisce u prugressu di i so ordini in tempu.

He4b1cbccd31d4d47a1a665c08d51ce13e
Hfdf8f333302b4acc818d14d33ad7e8883

Capacità di cuncepimentu: Semu un fabricatore prufessiunale di donne sottumessi.Avemu una squadra di design forte è tecnulugia di sviluppu di mostra.Pudemu furnisce servizii ODM & ODM.Pudemu furnisce i vestiti di fitness persunalizati secondu e vostre esigenze.È ricumanderemu novi prudutti à i nostri clienti ogni mese o ciclu.

A fabbrica chinesa furnisce u so serviziu persunalizatu di u reggisenu di e donne: serviziu persunalizatu di biancheria intima di e donne, mandateci u vostru msg o email.


SERVIZIO PERSONALIZZATO

Soluzioni è servizii persunalizati.

  • 内衣定制展示1000
  • SERVIZIO OEM & ODM

    XinziRain si focalizeghja nantu à a biancheria di e donne: set di reggiseno è slip, lingerie sexy, costumi da bagno è costumi da bagno, reggiseno sportivo è reggiseno di yoga.

    E donne ingrossi lingere, furnisce ancu serviziu di persunalizazione di lingerie,

    Costumi da bagno: set di bikini di design, bikini sexy, bikini da donna, bikini da surf, costume da bagno da donna

    Serviziu OEM / ODM, campionu gratuitu, consegna rapida, per aiutà i clienti à furnisce un "Fashion Wearing" unicu.Per cuncepisce è fà, per piacè sentitevi liberi di mandà una dumanda / E-mail, lasciate u vostru msg, aghjunghje un numeru di WhatsApp, o chjamateci, site assai benvenutu!


  • Previous:
  • Next: